Sprężynka Do PS'a
Sprężynka Do PS'a
Hej wszystkim
Ponieważ moja oryginalna sprężyna w ProSporcie daje na 4 podkładkach i niezłym napięciu wstępnym 14,8 J , postanowiłem kupić inną.
I tu rodzi się pytanie: co wybrać?
Czekać na jakąś 7,5J od HW, zakupić jakąś otevę?
Nie mam teraz raczej dostępu do tokarza, więc chyba nowej prowadnicy nie wytoczę.
Na co się zdecydować?
Czy oryginalna prowadnica będzie pasować?
Czekam na wasze podpowiedzi
Pozdrawiam,
Rafał
Ponieważ moja oryginalna sprężyna w ProSporcie daje na 4 podkładkach i niezłym napięciu wstępnym 14,8 J , postanowiłem kupić inną.
I tu rodzi się pytanie: co wybrać?
Czekać na jakąś 7,5J od HW, zakupić jakąś otevę?
Nie mam teraz raczej dostępu do tokarza, więc chyba nowej prowadnicy nie wytoczę.
Na co się zdecydować?
Czy oryginalna prowadnica będzie pasować?
Czekam na wasze podpowiedzi
Pozdrawiam,
Rafał
AA ProSport w orzeszku
Sam się nad tym zastanawiałem. Myślę, że lepiej wysłać w sezonie zimowym do cekausa niech dobieorą uszczelkę, sprężynę i prowadnicę, Sam mam taki plan.
Grupa "Beaver"
www.hftbeaver.org/hft
www.hftbeaver.org/hft
Przygotuj się na niezły szok.
Bo przez następne dwie paczki będziesz miał odchyłki dochodzące do 10m/s.
Tak właśnie jest u mnie po założeniu zestawu od Hogana.
A miałeś wcześniej uszczelkę Hoganową? Jestem ciekaw porównania jej do tej Cekausowej "NASA"
Aha, ja za komplet do PSa u Hogana dałem 160PLN.
Bo przez następne dwie paczki będziesz miał odchyłki dochodzące do 10m/s.
Tak właśnie jest u mnie po założeniu zestawu od Hogana.
A miałeś wcześniej uszczelkę Hoganową? Jestem ciekaw porównania jej do tej Cekausowej "NASA"
Aha, ja za komplet do PSa u Hogana dałem 160PLN.
Life is brutal, and full of zasadzkas
and sometimes kopas w dupas
and sometimes kopas w dupas
85 zł. to nie tak dużo Jeśli się zdecydujesz i założysz to wrzuć jakieś testy.
Grupa "Beaver"
www.hftbeaver.org/hft
www.hftbeaver.org/hft
Powinieneś być Rafale zadowolony
Najlepiej wymiarowo, pod średnicę wewnętrzną tłoka ,pasują ponoć sprężyny od HW50 .
Hogan daje (z tego co się orientuję) od HW 95,lub Hw97 (oryginał-7,5J) .Ponoć bardziej wytrzymała i trwalsza od tej pierwszej (było gdzieś o tym cały wywód na Beżowym).
Z racji tego że śr. zew. tej sprężyny jest sporo mniejsza niż oryginału ,zastosowałem u siebie osłonę z PET, która doskonale pełni rolę zewnętrznej prowadnicy .
Byłem bardzo zaskoczony poprawą pracy. Chroni dodatkowo przed wyboczeniem ,naciąga się jak po maśle- bezszelestnie ,strzał gładziutki ,a i V0 mi się jakoś dodatkowo ustabilizowało .Tak że polecam ,choć kiedyś byłem przeciwny takim wynalazkom .
Aha, jeden warunek :musi być ta osłona wykonana/spasowana bardzo ,ale to bardzo dokładnie (przylegać do ścianek wew. tłoka ,bez żadnych luzów ,czy zgrubień na łączeniu).Mnie to się udało za trzecim razem.
Co się tyczy uszczelek tłoka ,to przetestowałem wszystko co było :dwie od Alchemika , nową oryginalną ,Zepto od Hogana (zielona) i skutek był różny ,ale niezadowalający.
Najlepiej (ale szału nie było)spisywał się nowy oryginał ,co potwierdzają też osoby tuningujące; Hogan ,Senio itd.Dopiero pewna osoba podpowiedziała mi że najlepsza uszczelka do AA to uszczelka od....Slavii 634.Faktycznie jest fenomenalna .Stabilność na poziomie 1,5m/s -serio ,czasem skoczy do 2m/s i to wszystko na śrucie prosto z pudełka .
Rozmawiałem z Kurierexem o tej z NASA i stwierdziliśmy że nie ma sensu ,bo lepiej nie będzie .
To tyle z moich spostrzeżeń
Pozdrawiam Cris
Najlepiej wymiarowo, pod średnicę wewnętrzną tłoka ,pasują ponoć sprężyny od HW50 .
Hogan daje (z tego co się orientuję) od HW 95,lub Hw97 (oryginał-7,5J) .Ponoć bardziej wytrzymała i trwalsza od tej pierwszej (było gdzieś o tym cały wywód na Beżowym).
Z racji tego że śr. zew. tej sprężyny jest sporo mniejsza niż oryginału ,zastosowałem u siebie osłonę z PET, która doskonale pełni rolę zewnętrznej prowadnicy .
Byłem bardzo zaskoczony poprawą pracy. Chroni dodatkowo przed wyboczeniem ,naciąga się jak po maśle- bezszelestnie ,strzał gładziutki ,a i V0 mi się jakoś dodatkowo ustabilizowało .Tak że polecam ,choć kiedyś byłem przeciwny takim wynalazkom .
Aha, jeden warunek :musi być ta osłona wykonana/spasowana bardzo ,ale to bardzo dokładnie (przylegać do ścianek wew. tłoka ,bez żadnych luzów ,czy zgrubień na łączeniu).Mnie to się udało za trzecim razem.
Co się tyczy uszczelek tłoka ,to przetestowałem wszystko co było :dwie od Alchemika , nową oryginalną ,Zepto od Hogana (zielona) i skutek był różny ,ale niezadowalający.
Najlepiej (ale szału nie było)spisywał się nowy oryginał ,co potwierdzają też osoby tuningujące; Hogan ,Senio itd.Dopiero pewna osoba podpowiedziała mi że najlepsza uszczelka do AA to uszczelka od....Slavii 634.Faktycznie jest fenomenalna .Stabilność na poziomie 1,5m/s -serio ,czasem skoczy do 2m/s i to wszystko na śrucie prosto z pudełka .
Rozmawiałem z Kurierexem o tej z NASA i stwierdziliśmy że nie ma sensu ,bo lepiej nie będzie .
To tyle z moich spostrzeżeń
Pozdrawiam Cris
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.