Obrazek

pytanie o Hatsana 55s

Spam, Archiwum Forum.
Zablokowany
mok4
Posty: 3
Rejestracja: 01 paź 2006, 19:45
Lokalizacja: Zgierz

pytanie o Hatsana 55s

Post autor: mok4 »

Witam jestem nowy na tym forum, mam zamiar kupic wlasnie Hatsana mysle nad modelem 55s gdyz wole karabinek z drewna tylko nie wiem czy w tym modelu jest lufa gwintowana czy gladka a moze wystepuja takie i takie ?
Awatar użytkownika
Dude
Posty: 1248
Rejestracja: 28 kwie 2006, 14:24
Lokalizacja: Gniezno/Poznań
Kontakt:

Post autor: Dude »

Zapytaj się sprzedawcy czy jest gwintowana czy gładka i już. Wersje GL są obecnie rzadkością co nie znaczy, że ich nie ma... Lepiej się upewnij.
kaca
Posty: 10
Rejestracja: 05 sie 2006, 13:04
Lokalizacja: Warka/Warszawa

Post autor: kaca »

Ja wprawdzie jestem laik ale trochę poczytałem i chyba ma znaczenie czy jest to wersja Short czy normalna??
Czy się mylę??
Awatar użytkownika
tomaschek
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 5780
Rejestracja: 28 kwie 2006, 10:14
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Leicester

Post autor: tomaschek »

Ma to ogromne znaczenie, a najłatwiej trafić na shorta właśnie w modelu 55
Daystate Mk3 FT
Nitrex TR2 2-10x42
Awatar użytkownika
ansgar
Posty: 2
Rejestracja: 06 wrz 2006, 16:50
Lokalizacja: Szczedrzyk k. Opola

Post autor: ansgar »

Do niedawna też tak myślałem, ale wbrew pozorom GL jest na rynku bardzo dużo i gdy nie jest napisane GW czy GL prędzej należy się spodziewać GL.
Ostatnio kupowałem H55 i zwracałem uwagę by nie kupić Shorta nadziałem się na GL, bo myślałem, że GL już prawie wcale na rynku nie ma, ale nawet firmy działające od dawna wciskają GL badziew.
Kupioną kumplowi H55 GL odesłałem i dostałem zwrot kasy i kupiłem w innym miejscu.

Rada dla kupujących Nie jesteś pewien - PYTAJ SPRZEDAWCY, bo:

Jak nie jest podane, że ma GW lufę to na pewno ma GL.
Jak jest nowy i za tani to na pewno SHORT/COMBO.
Nie podają, że to wersja Short tylko, że okazja i jedynie po długości całkowitej (ok. 1050mm) można to poznać.