Obrazek

AA Tx200 Mk3 GW

Awatar użytkownika
Wiecho
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2006, 10:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wiecho »

Oli pisze: ... dołożony ślizg na końcówce tłoka od strony sprężyny (tak jak w Prosporcie gdzie jest ten ślizg oryginalnie)...
Jasne byłoby, gdybyś napisał o dostosowaniu cylindra do montażu ślizgu i założeniu na nim takiego ślizgu.
Albo gdybyś wrzucił fotkę albo szkic tłoka z tym "dołożonym" ślizgiem :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

ProHatsan pisze:
Oli pisze:A powinien być?
Oczywiście, że tak.
Z tego co mi wiadomo tylko AA ProSport ma ertalitowe ślizgi w standardzie. Wszędzie indziej trzeba zrobić na zamówienie.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Awatar użytkownika
Wiecho
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2006, 10:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wiecho »

Skoro się wtrąciłeś drogi sąsiedzie, masz okazję zrewidować poglądy. Polecam porównanie
http://www.chambersgunmakers.co.uk/Air% ... 20plan.htm
oraz
http://www.chambersgunmakers.co.uk/Air% ... 20plan.htm

Jeśli to Cię nie przekona, zapraszam w wolnej chwili na oględziny wnętrza TX200. Jedna sztuka w Bielsku, druga niedaleko, w Bystrej. Obie wciąż jeszcze na fabrycznych podzespołach.

A potem możesz napisać o faktach :)
Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Może się mylę. Jednak w trzyletniej TX200 Mk3, którą miałem okazję oglądać od środka, na tłoku nie było ślizgaczy.
Na planie, do którego dałeś link też się nie mogę dopatrzeć.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Awatar użytkownika
Wiecho
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2006, 10:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wiecho »

Przedni i tylny ślizgacze tłoka to odpowiednio części 325 i 340 (na planie PS - TX325 i TX340 - oznaczenie zapewne nieprzypadkowe)
Oto linki do opisów:
http://www.chambersgunmakers.co.uk/Air% ... 20plan.htm
http://www.chambersgunmakers.co.uk/Air% ... 20list.htm

W razie dalszych wątpliwości :mysli: metoda organoleptyczna aktualna.
Oli
Posty: 162
Rejestracja: 30 maja 2006, 17:48
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Oli »

Hmm to już za bardzo tego nie rozumiem :mysli: Hogan wyraźnie mówił o dołożeniu ślizgu na końcu tłoka.Byłem u niego i rozmawialiśmy osobiście.Chyba, że ja coś poplątałem :/
Najlepiej by było gdyby on się wypowiedział.

Pozdrawiam
HW 100T + MTC Viper 10x44 IRS
Był Hatsan 80s Tuning
Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Ślizgacze jakie widziałem to nie oringi, tylko nawiercone na końcu tłoka okrągłe otworki (w okół powierzchni tłoka), w które ciasno spasowane są ertalitowe kołeczki, które z nowu wystają ponad powierzchnię tłoka 0,5 może 0,2 mm (nie wiem aż tak się nie znam). Innych nie widziałem.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Awatar użytkownika
Wiecho
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2006, 10:01
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wiecho »

Może pomocne okażą się zdjęcia ze strony firmy Alfa Brawo:
Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Zwracam honor, z pewnego źródła dowiedziałem się, że TX200 ma ślizgacze na tłoku.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Oli
Posty: 162
Rejestracja: 30 maja 2006, 17:48
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Oli »

Wierzbin pisze:Zwracam honor, z pewnego źródła dowiedziałem się, że TX200 ma ślizgacze na tłoku.
Tym bardziej mam dylemat :mysli:

Edit:
Juz się wyjaśniło.Więc tak, troszkę ja też poplątałem.
Hogan wymienia ślizg na tłoku ponieważ twierdzi że oryginały sa niezbyt dokładnie wykonane i faktycznie przystosował cylinder do montażu ślizgu i takowy założył.ProHatsan, miałeś rację.
Przepraszam ale jestem w zasadzie "świeżym" użytkownikiem Tx-a i sam jeszcze do niego nie zaglądałem tak dogłębnie.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2006, 22:15 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.
HW 100T + MTC Viper 10x44 IRS
Był Hatsan 80s Tuning
Awatar użytkownika
virus
Posty: 250
Rejestracja: 27 sie 2006, 10:30
Lokalizacja: Września

Post autor: virus »

taki mały OT :) możecie mi dać namiar na jakiś Hoganowy cennik, czy walić prosto na PW?
Oli
Posty: 162
Rejestracja: 30 maja 2006, 17:48
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Oli »

Najlepiej porozmawiać z Hoganem
(czytaj: napisać).Cennika jako takiego raczej nie ma.

Pozdrawiam
HW 100T + MTC Viper 10x44 IRS
Był Hatsan 80s Tuning
Logan

Post autor: Logan »

Cennika nie ma i nie będzie... Ceny podejżewam się zmieniają w zależności od kosztów i dostępności materiałów... ale o tym to Hogan by najlepiej się wypowiedział.
Pablo
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2006, 16:56
Lokalizacja: Okolice Lublina

Post autor: Pablo »

Czy ktoś wie gdzie można kupić regulowaną stopkę do Tx200? Chwilowo zbieram kasę na lunetkę, ale z czasem chciałbym go jeszcze bardziej dostosować pod siebie.
AA TX200 Mk.3 + Falcon Merlin 10 x 42 T class
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Zapytaj Tonio z bron.iweb albo koleżankę My_Ha z Alfabravo. Widziałem kiedyś u nich stopki Bisley.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
ODPOWIEDZ