Właściciel oddał wiatrówkę "tunerowi" na "serwis"..

No.. co zostało zrobione - to widać na fotkach.
Wsadzona (za długa) sprężyna "Titan" .. uchlastana kątówką.. i nieobrobiona.. wkręcona na siłę na prowadnicę. Na siłę, bo niestety nie za bardzo to wszystko do siebie pasuje.

Nie mam zielonego pojęcia jak powinna oryginalnie być umocowana ta oryginalna uszczelka.. ale coś podejrzewam że nie tą.. śrubą..

Na prawdę nie wiem od czego zacząć.
Znalazłem schemat, ale coś czuję że to chyba nie do końca to, bo uszczelka tłoka wygląda inaczej..
Zerknijcie: https://www.gunspares.co.uk/products/24520/Eclipse/
Znalazłem też trochę części: http://www.airgunspares.com/store/categ ... 6-Patriot/
Niestety numery części się nie zgadzają co sugeruje że nie będą pasować.. choć na schemacie tez nie wygląda na skórzaną..

Ktoś ma jakieś pomysły?
Bo to co jest w środku to masakra jakaś..
Jedno jest w tym nie najgorsze - wiatrówka ma dla właściciela wartość sentymentalną i może w renowację zainwestować ok 150 funtów..
Myślałem nawet żeby kupić sprawną używkę i zrobić "podmiankę" ale mnie etyka nie puszcza..
