weihrauch hw 50
Acha- czyli nie zależnie od firmy i ceny zawsze trzeba coś poprawić...
Ale tam.... dzięki temu taki laik jak ja nauczy się czegoś nowego
A z tym kopaniem to b. dobrze! Już się bałem że będę strzelał z pistoletu na wodę
Jaki smar polecacie i gdzie go kupić można?
I co to znaczy "sfazować" ?
Ale tam.... dzięki temu taki laik jak ja nauczy się czegoś nowego
A z tym kopaniem to b. dobrze! Już się bałem że będę strzelał z pistoletu na wodę
Jaki smar polecacie i gdzie go kupić można?
I co to znaczy "sfazować" ?
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Jeśli mam być szczery, to nie za dobrze. Karabinek jak ma być celny to nie może kopać. Spróbuj kiedyś sobie postrzelać z PCPeclip2. pisze:A z tym kopaniem to b. dobrze! Już się bałem że będę strzelał z pistoletu na wodę
Smar molibdenowy (z dwusiarczkiem molibdenu) kupisz go w każdym sklepie motoryzacyjnym lub markecie budowlanym jako smar do łożysk. Jest czarno-grafitowy, kleisty i gęsty.eclip2. pisze:Jaki smar polecacie i gdzie go kupić można?
Wyrównać, podszlifować.eclip2. pisze:I co to znaczy "sfazować" ?
Czytaj forum
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Oki, to już wiem chyba wszystko
Sorki za takie głupie pytania, ale o poprawianiu wiatrówek to wiem baaardzo mało
Co do kopania to z tego co się naczytałem na forum to pomaga PET, tak ? (mam nadzieję, że w hw robi się ją tak jak w Harym)
Sorki za takie głupie pytania, ale o poprawianiu wiatrówek to wiem baaardzo mało
Co do kopania to z tego co się naczytałem na forum to pomaga PET, tak ? (mam nadzieję, że w hw robi się ją tak jak w Harym)
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Żeby zmniejszyć kopniaka w wiatrówce nie wystarczy sam PET. Osłona przeciwsmarowa wytłumi w pewnym stopniu tylko brzęczącą sprężynę i zapobiegnie przedostawaniu się smaru ze sprężyny na cylinder.
Jest cała masa ulepszeń, żeby zmniejszyć kopniaka. Co prawda Weihrauch już niemalże o wszystkie zadbał, ale przegląd zerowy to podstawa, nie zależnie czy jest to Hatsana czy ProSport.
Jest cała masa ulepszeń, żeby zmniejszyć kopniaka. Co prawda Weihrauch już niemalże o wszystkie zadbał, ale przegląd zerowy to podstawa, nie zależnie czy jest to Hatsana czy ProSport.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Moc hw50... ja mam hw57, konstrukcja bliźniacza, tylko naciąg dolny. Sprężyna exportowa, prowadnica i smary Hoganowe. Postrzelałem trochę exactem i wykreśliłem krzywą balistyczną. Mając śrut (jego masę), zero na znanej odległości i krzywą balistyczną, pozwalającą na wyznaczenie opadu wybrałem sobie w programie chairgun mój śrut i zero a następnie zmieniając moc karabinka dopasowałem krzywą do jak najbardziej podobnej do mojej. Wyszło, ze karabinek ma 12 żuli.
Nie za mało? Wystrzelone 3 tys śrucin.
Nie za mało? Wystrzelone 3 tys śrucin.
"...człowiek strzela - Pan Bóg kule nosi..."
HW 57 + Leapers 3-9x32 MDAO
HW 57 + Leapers 3-9x32 MDAO
Jak chcesz mieć 12J to konieczna jest wymiana sprężyny na eksportową. Nie jest powiedziane, że prowadnica ze słabszej sprężyny będzie dobrze spasowana pod nową. Jeśli średnica wewnętrzna sprężyn jest zbliżona, a prowadnica wchodzi w sprężynę jak tłok w strzykawce, to nie ma potrzeby toczyć nowej. Tak się jednak rzadko zdarza.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Prowadnicę to wytoczysz samodzielnie pod dokładny wymiar sprężyny (nie wszystkie mają identyczne rozmiary), lub zrobi to za Ciebie tokarz, potrzebuje jednak materiału. Możesz też wysłać sprężynę np. do Hogana. Wytoczy Ci wymiarową na długość i dorobi jeszcze kapelusz.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Tomku są, ale zrozum jedną rzecz.eclip2. pisze:A gotowych nie ma?
Każdy egzemplarz sprężyny różni się mniej lub więcej wymiarami i dlatego pasuje się sprężynę z prowadnicą tak aby były spasowane na lekki "wcisk". Prawdopodobieństwo kupienia dobrze dopasowanej samej prowadnicy do już posiadanej sprężyny jest niewielkie. Można też kupić gotowe zestawy prowadnica+sprężyna, ale jeżeli masz już sprężynę to poszukaj tokarza lub zagadaj z Alchemikiem lub Hoganem
Praktycznie to samo wcześniej napisał Marek (Wierzbin)
Nie obraź się, ale czytaj odpowiedzi na swoje pytania
Pozdrawia Darek: Hatsan 55 S + Leapers 3-9x40 AOMDLTS + ИЖ-53 + Laguna II 2,2 dCi 150 KM i coś jeszcze będzie...
Ja? Obrażać?? Nigdy!
To ja przepraszam za moje głupie pytania. Jestem laikiem jeżeli chodzi o techniczne sprawy wiatrówek, więc szukam jak najwięcej uproszczeń i udogodnień
Tokarki nie mam, nie umiem nic na niej zrobić (nawet nie wiem jak wygląda ) i nie mam w pobliżu nikogo kto by mi prowadnicę wytoczył...
A jeszcze jedno pytanie mam: czy da się wybebeszyć HW50 nie wyjmując spustu??
W hatsanie trzeba było wyjąć bo tłok nie chciał wyjść (rozkręciłem harego Marku! )
To ja przepraszam za moje głupie pytania. Jestem laikiem jeżeli chodzi o techniczne sprawy wiatrówek, więc szukam jak najwięcej uproszczeń i udogodnień
Tokarki nie mam, nie umiem nic na niej zrobić (nawet nie wiem jak wygląda ) i nie mam w pobliżu nikogo kto by mi prowadnicę wytoczył...
A jeszcze jedno pytanie mam: czy da się wybebeszyć HW50 nie wyjmując spustu??
W hatsanie trzeba było wyjąć bo tłok nie chciał wyjść (rozkręciłem harego Marku! )
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX