No i zgodnie z obietnią pomęczę Was trochę pytaniami :-)
Choc to bardziej prośba o pomoc.Wszędzie jest napisane że Hatsan 80s ma regulowany spust.Znalazłem śrubkę która jak się domyślam służy do tej regulacji ale nie mogę jej ruszyć w żadną stronę.Czy ktoś miał podobny problem a może trzeba użyc tam naprawdę dużej siły?Trochę sie obawiałem bardzo się z nią mocować bo przywykłem że regulacja powinna odbywać się płynnie i w miarę delikatnie.
Problem z regulacją spustu w H80s
Problem z regulacją spustu w H80s
HW 100T + MTC Viper 10x44 IRS
Był Hatsan 80s Tuning
Był Hatsan 80s Tuning
No tak :-( w zasadzie to chodziło mi o jego zmiękczenie ale tu chyba pomoże tylko zabawa ze sprężynkami.
A z tym poczekam chyba troszkę aż stanę sie bardziej zawansowanym użytkownikiem wiatrówki.Na razie przede mną pierwsza rozbiórka wiatrówki w celu wymiany prowadnicy i nasmarowania
A z tym poczekam chyba troszkę aż stanę sie bardziej zawansowanym użytkownikiem wiatrówki.Na razie przede mną pierwsza rozbiórka wiatrówki w celu wymiany prowadnicy i nasmarowania
HW 100T + MTC Viper 10x44 IRS
Był Hatsan 80s Tuning
Był Hatsan 80s Tuning
Witam
Śrubkę trzeba wykręcić używając dość dużej siły i wkręcić inną o przynajmniej 3 mm dłuższą.
Orginalne są za krótkie.
Z braku dłuższej-można po wykręceniu nawiercić kilku milimetrowy otwór-tak, aby wkręcając chował się w nim łep śrubki (wkręcała głębiej).
tak wygląda język spustowy po demontażu
Tu widać, że śrubka wkręcona na maxa-prawie nie wystaje
Dlatego należy ją "wydłużyć"
Pozdrawiam
Śrubkę trzeba wykręcić używając dość dużej siły i wkręcić inną o przynajmniej 3 mm dłuższą.
Orginalne są za krótkie.
Z braku dłuższej-można po wykręceniu nawiercić kilku milimetrowy otwór-tak, aby wkręcając chował się w nim łep śrubki (wkręcała głębiej).
tak wygląda język spustowy po demontażu
Tu widać, że śrubka wkręcona na maxa-prawie nie wystaje
Dlatego należy ją "wydłużyć"
Pozdrawiam
Szymon.Karpacz