Obrazek

Rozerwany bęben colt navy Gardone

Dział poświęcony coraz popularniejszej broni czarnoprochowej
Awatar użytkownika
Quest
Posty: 13
Rejestracja: 17 kwie 2011, 21:46
Lokalizacja: Stradomia Wierzchnia

Rozerwany bęben colt navy Gardone

Post autor: Quest »

Witam,
tak jak w temacie, podczas strzelania jedna z komór została rozerwana a teraz z boku jest wyrwana niezła dziura. Pistolet odkupiłem od znajomego leżał zakonserwowany w szufladzie aż postanowiłem postrzelać roskonserwowałem, naładowałem jak w instrukcji, oddałem 2 strzały i bum!!! Nie znam się za bardzo na tego tupu broni i kieruje pytanie do kolegów, czy może ktoś zna tego przyczynę i gdzie teraz kupić nowy bęben?
Awatar użytkownika
foxrysza
-#prezes
-#prezes
Posty: 3313
Rejestracja: 22 lip 2006, 12:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: foxrysza »

Takie rzeczy się zdarzają, choć bardzo rzadko, po prostu wada materiałowa lub zmęczenie materiału. Jeśli chodzi o nowy bęben to zajrzyj do sklepu internetowego saguaro mike.
Radość w naszych dziecięcych oczach jest najważniejszą cnotą hobby.
matjas
Posty: 187
Rejestracja: 11 sie 2012, 19:48
Lokalizacja: wrocław/brzezia łąka
Kontakt:

Post autor: matjas »

na 100% użyłeś czarnego prochu? :D
Awatar użytkownika
Quest
Posty: 13
Rejestracja: 17 kwie 2011, 21:46
Lokalizacja: Stradomia Wierzchnia

Post autor: Quest »

Tak na pewno to był czarny proch :D a jak pamiętam to sypałem 0,7g bo nie wiedziałem jakiego może mieć kopa :) Dzwoniłem po sklepach ale nikt nie ma części do tego colta, troche lipa bo nie da się strzelać a troszkę kosztował... Znacie może wymiary bębnów Pietty i uberti? Może któryś z nich pasuje.
PejakA
Posty: 7
Rejestracja: 15 sty 2011, 13:03
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PejakA »

Witam.
Nie napisałeś jaki to kaliber. Jak .36" to masz tu
http://www.saguaromike.com/sklep/index. ... lt-navy-36
Jak kaliber .44" to również u Michała
http://www.saguaromike.com/sklep/index. ... lt-army-44
Powinny pasować na 95% , ale o konkrety pytaj Michała.