Może być na bazie pierścieni (tłoki - dwa z prawej), te o których pisze Maniek, ale mogą też być kołki (to co widać na ruchomym cylindrze (pierwszy z lewej - czarne "kropki" ).
tuning hw-97K
Dokładnie przemyślałem temat i pierścień nie zabardzo zda egzamin,tłok w całośći howa się w cylinder a po naciągnięcu sprężyny i zamknieciu systemu sporo wystaje więc nijak nie bedzie prowadził tłoka a przy strzale poprostu bedzie chaczył o cylinder.
przemkneło mi też aby wytoczyć rowek wenątrz cylindra na krawędzi ale miałbym problem aby wepchnac puzniej uszczelkę. Cały czas chodzi o tylną część cylindra.
Taki pierścien jak np w Slavii lub PS poprostu wymaga innej konstrukcjii tłoka wydaje mi się,chyba że ktos ma na to jakiś pomysł bo narazie nic oprucz kołków do łepetyny mie nie prychosi
Kólki miały by być umieszczone w otworach na koncu cylindra(z tyłu) tak aby w trzech punktach symetrycznie podpierały tłok a z zewnątrz opierały się o korpus co będzie je trzymało na miejscu.Takie rozwiązanie pozwoliło by równo prowadzić tłok przez całą jego długosć od poczatku do konca a opur takich slizgów byłby minimalny,mniejszu niz przy pełnym pierścieniu co zdecydowanie by podniosło szubkość tłoka a co za tym idzie skruciło cykl strzału.
Kołki były by zrobione z ertalitu,tak się składa że niedaleko mam sklep w którym ten materiał wystepuje w karzdej postaci od rurki 50mm po pręcik gr 2mm więć plan wydaje się dobry i prosty,a może nie
Rysunek jest paskudny ale tak by to miało mw. wyglądać.
Tak przy okazjii to wie ktoś jak dostać sie do tłumika w hw.Prubuje wykręcic ten korek na koncu srubokrętem przez szmatkę ale ani drgnie,czy on wogule się wykręca
przemkneło mi też aby wytoczyć rowek wenątrz cylindra na krawędzi ale miałbym problem aby wepchnac puzniej uszczelkę. Cały czas chodzi o tylną część cylindra.
Taki pierścien jak np w Slavii lub PS poprostu wymaga innej konstrukcjii tłoka wydaje mi się,chyba że ktos ma na to jakiś pomysł bo narazie nic oprucz kołków do łepetyny mie nie prychosi
Kólki miały by być umieszczone w otworach na koncu cylindra(z tyłu) tak aby w trzech punktach symetrycznie podpierały tłok a z zewnątrz opierały się o korpus co będzie je trzymało na miejscu.Takie rozwiązanie pozwoliło by równo prowadzić tłok przez całą jego długosć od poczatku do konca a opur takich slizgów byłby minimalny,mniejszu niz przy pełnym pierścieniu co zdecydowanie by podniosło szubkość tłoka a co za tym idzie skruciło cykl strzału.
Kołki były by zrobione z ertalitu,tak się składa że niedaleko mam sklep w którym ten materiał wystepuje w karzdej postaci od rurki 50mm po pręcik gr 2mm więć plan wydaje się dobry i prosty,a może nie
Rysunek jest paskudny ale tak by to miało mw. wyglądać.
Tak przy okazjii to wie ktoś jak dostać sie do tłumika w hw.Prubuje wykręcic ten korek na koncu srubokrętem przez szmatkę ale ani drgnie,czy on wogule się wykręca
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.