H70 & Tuning - Poprawiamy fabrykę
- Mlodyferel
- Posty: 1050
- Rejestracja: 11 cze 2009, 18:41
- Lokalizacja: Jasło/Zarzecze
- Kontakt:
- Piterson Power
- Posty: 70
- Rejestracja: 10 lip 2009, 21:44
- Lokalizacja: Płock
Właśnie skończyłem tuning swojego hatsana i zauważyłem że naciągania sprężyny już w ogóle nie słychać, za to sam wystrzał jest bardzo głośny i mocno kopie.
Użyłem zestawu od Alchemika.
Możliwe że wiatrówka diesluje, bo wątpię czy odrzut po tuningu byłby tak duży...???
Użyłem zestawu od Alchemika.
Możliwe że wiatrówka diesluje, bo wątpię czy odrzut po tuningu byłby tak duży...???
Hatsan 80 + Alchemik tuning + PP 3-9x40 AO
Napięcie wstępne sprężyny nie jest zbyt duże, uszczelka lufy jest 100% OK. a uszczelka tłoka... nie wiem, sprawdzę dopiero po szkole...rifleman pisze:Jakie masz napięcie wstępne sprężyny?
Sprawdź też uszczelkę lufy. Trzecia opcja to uszkodzenie uszczelki tłoka przy montażu.
na co?? na uszczelkę??eclip2. pisze:Mogłeś za dużo smaru napaćkać
- snajper1986
- Posty: 272
- Rejestracja: 09 sty 2010, 11:35
- Lokalizacja: Zawoja
Ja stawiam na to ,ze oddasz ok 15/20 strzałów i ucichnie
-Do komory sprężania nie aplikuje się więcej jak 3 krople smaru sprężarkowego.
-Gdyby uszkodzona była uszczelka tłoka kop wyraźniejszy byłby do przodu , uszkodzenie zmniejszyło by poduszkę powietrzną.
co do kopa (w tył) to pełną masz kolbę???
i nie napakowałeś czasem jakichś uszczelek / podkładek na i za prowadnicę??? co zwiększyło by napięcie sprężyny???
[ Dodano: Sro 31 Mar, 2010 00:33 ]
Założę się ,że wystrzał wtedy będzie dorównywać broni palnej
-Do komory sprężania nie aplikuje się więcej jak 3 krople smaru sprężarkowego.
-Gdyby uszkodzona była uszczelka tłoka kop wyraźniejszy byłby do przodu , uszkodzenie zmniejszyło by poduszkę powietrzną.
co do kopa (w tył) to pełną masz kolbę???
i nie napakowałeś czasem jakichś uszczelek / podkładek na i za prowadnicę??? co zwiększyło by napięcie sprężyny???
[ Dodano: Sro 31 Mar, 2010 00:33 ]
święte słowa;)eclip2. pisze:Na cokolwiek. Wystarczy, że smar jakimś cudem dostanie się do komory sprężania.
Założę się ,że wystrzał wtedy będzie dorównywać broni palnej
Nie powinieneś smarować tłoka i ścianki cylindra. Sprężynę i prowadnicę tylko lekko (np. warstwa nałożona pędzelkiem). Pamiętaj, aby komora sprężania była czysta i sucha.Szymqers pisze:Wiem że jest taki temat, ale przybliżcie mi czego nie powinienem smarować, bo tam jest dosyć ogólnie to wyjaśnione.
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Dzięki,
zobaczę i poprawię jbc.
[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 21:26 ]
Rozłożyłem wiatrówkę, wyczyściłem jeszcze raz tłok, uszczelkę i ściany cylindra oraz zdjąłem po 1 podkładkę z prowadnic, jest tak samo.
Uszczelka jest w super stanie.
Może ja po prostu panikuję czy coś, ale widziałem filmiki na których te maszynki pracowały o niebo ciszej...
zobaczę i poprawię jbc.
[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 21:26 ]
Rozłożyłem wiatrówkę, wyczyściłem jeszcze raz tłok, uszczelkę i ściany cylindra oraz zdjąłem po 1 podkładkę z prowadnic, jest tak samo.
Uszczelka jest w super stanie.
Może ja po prostu panikuję czy coś, ale widziałem filmiki na których te maszynki pracowały o niebo ciszej...