Obrazek

Slavia 634

Noozer
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2006, 14:34
Lokalizacja: Świecie

Slavia 634

Post autor: Noozer »

Witam.
Na tym forum doczytałem się wielu niedoskonałości hatsana ale tez jego plusów. A co do tuningu to jestem zielony :p. I nie potrafie.
Z uwagi że nie jestem "dużym" człowiekiem i amatorem odrzut w może grać tu sporą role.
Postanowiłem dorzucić troche pieniędzy do modelu Slavi (634). Może i jest słabsza ale "celniejsza", mam tu kilka pytań odnośnie.
I : http://www.vmax2.pl/sklep/product_info. ... 19eeb6da43

1.Czym różni się Slavia 634 Lux od Slavi 634.
2.Czy Slavie 634 można zakupić taniej w jakimś innym sklepie niż w/w.
3.Czy Slavia 634 w w/w sklepie ma gwintowaną lufe ?
Z góry dziekuje.
Pzdr Noo
Awatar użytkownika
stworek5
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 2112
Rejestracja: 29 kwie 2006, 12:00
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: stworek5 »

1.Czym różni się Slavia 634 Lux od Slavi 634.
2.Czy Slavie 634 można zakupić taniej w jakimś innym sklepie niż w/w.
3.Czy Slavia 634 w w/w sklepie ma gwintowaną lufe ?
1. W zasadzie Slavia 634 jest w wersji LUX, ostatnio pojawiło się kilka modeli Hunter czyli z baką policzkową
2. Raczej nie.
3. Zapewne lufa jest GW, nie słyszałem nigdy o gładkiej w Slavi :)
AA TX200 HC
Logan

Post autor: Logan »

1 Slavia 634 jest tylko w wersji LUX i Hunter ale Huntera ciężko znaleźć... Ponoć się pojawiły ale ja jeszcze nie widziałem.

2. http://www.szuster.com.pl/cenniki/cennik-CZ.htm prawie na samym dole... Nie sprzedają wysyłkowo ale jak chcesz to kupię i wyślę Ci... Jak byś był zainteresowany to daj znać na PW.

3. CZ nigdy nie robił wiatrówek GL. Pod tym względem są tradycjonalistami.
Noozer
Posty: 121
Rejestracja: 19 gru 2006, 14:34
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Noozer »

Dzieki +
A tak wogole to ile bys sobie liczyl za przesylke? Moj ojciec często jezdzi z okolic Bydgoszczy do Bystrzycy Kło. To może by nie trzeba było zawracać Ci 4 literek :D