Uszczelka lufy
Uszczelka lufy
Jakiś czas temu zastosowałem u siebie inną uszczelkę lufy bo ta oryginalna słabo szczelnia i im dłużej jest założona tym mniej wystaje i coraz gorzej uszczelnia.
Uszczelka już jest przetestowana i każdy może ją zastosować, a wygląda tak:
Są to dwa oringi, o wymiarach:
-mniejszy średnica zew. 11m grubość 2mm
-większy średnica zew. 13mm grubość 3mm
Takie oringi można dostać w sklepach zajmujących się uszczelnienia hydraulicznymi, mogą też być w sklepach motoryzacyjnych, cena za dwie sztuki nie przekroczy 2zł.
Wydłubujemy starą uszczelkę i wkładamy najpierw mniejszy oring, dociskamy go do dna gniazda, następnie wkładamy większy oring i dobrze go dociskamy.
Tak to wygląda założone:
Jak widać oring wystaje i dobrze uszczelnia.
Polecam takie rozwiązanie.
Pozdrawiam
Dominik
Uszczelka już jest przetestowana i każdy może ją zastosować, a wygląda tak:
Są to dwa oringi, o wymiarach:
-mniejszy średnica zew. 11m grubość 2mm
-większy średnica zew. 13mm grubość 3mm
Takie oringi można dostać w sklepach zajmujących się uszczelnienia hydraulicznymi, mogą też być w sklepach motoryzacyjnych, cena za dwie sztuki nie przekroczy 2zł.
Wydłubujemy starą uszczelkę i wkładamy najpierw mniejszy oring, dociskamy go do dna gniazda, następnie wkładamy większy oring i dobrze go dociskamy.
Tak to wygląda założone:
Jak widać oring wystaje i dobrze uszczelnia.
Polecam takie rozwiązanie.
Pozdrawiam
Dominik
AA TX200 HC
Uszczelka lufy.
Cześć.
Mam też takie(od Dominika ).Sam bym na to nie wpad. Potwierdzam - bardzo dobrze się spisują.
Pozdrawiam. Janusz.
Mam też takie(od Dominika ).Sam bym na to nie wpad. Potwierdzam - bardzo dobrze się spisują.
Pozdrawiam. Janusz.
Logun Solo + Leapers 3-9x50
Nie narzucasz się:)SEBCIO pisze:Alchemik, nie to żebym sie nażycał ale mam tą samą sytuacje uszczeleczka mi padła,też szukałem w sklepach odpowiedniego oringu ale nic nie mogłem dopasować jeśli mógł byś mi też taką wysłać bym był uraddddoooowany oczywiście jak będzie trzeba to zapłace
Oki wyslę te uszczeleczki, a myślałem że tak łatwo je dostać.
Podaj mi adres i możesz zrobić mały przelewik, aby było na ugotowanie jakiejś zupki:)
Pozdrawiam
Dominik
AA TX200 HC
- Cyberstrzelec
- Posty: 89
- Rejestracja: 05 cze 2006, 22:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Springfield7.62
- Posty: 296
- Rejestracja: 12 sie 2006, 9:34
- Lokalizacja: Okolice Krosna
- Exterminator
- Posty: 218
- Rejestracja: 30 lip 2006, 11:22
- Lokalizacja: Puławy
W handlu znajduja sie takze uszczelki bardzo zblizone ksztaltem do oryginalnej. Ja do swego pierwszego hatsana kupilem uszczelke w sklepie motoryzacyjnym, wedlug sprzedawcy ta uszczelka miala zastosowanie w silnikach Citroena. Służyla jako uszczelnienie jakiegos wałka czy czegos podobnego. Miała tą samą średnice wewnętrzną, minimalnie większą srednice zewnętrzną ale długość ponad dwukrotnie wiekszą. Byla z jakiegoś niebieskiego tworzywa.Po odcieciu na wymaganą długośc nasadzilem ten kawalek na jakis pręt, wkrecilem w wiertarke i za pomocą przylożonego na kawalku drewna papieru sciernego zmniejszylem srednice zewnetrzna uszczelki tak aby wcisneła sie w gniazdo w kostce. Ta uszczelka w miala nawet ten ksztalt zblizony do oryginalnej , hatsanowej - chodzi mi o wyodrębniony pierścien dociskowy do komory sprężania. A wytrzymała o wiele dłuzej, no i dobrze spełniała swoje zadanie.
Hatsan 75S, MP 654K, Hatsan 55S (old school), Magnum Sport G3, Haenel 311 do rebuildingu ...