Obrazek

tuning hw-97K

Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Może być na bazie pierścieni (tłoki - dwa z prawej), te o których pisze Maniek, ale mogą też być kołki (to co widać na ruchomym cylindrze (pierwszy z lewej - czarne "kropki" ;) ).

Obrazek
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Awatar użytkownika
indian
Posty: 336
Rejestracja: 04 lis 2006, 20:31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: indian »

OK.kumam ;) jescze dzisiaj wybebeszę HaWajke i będe dumał :hm: zimno,ciomno i wsam raz na tuning :)
Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Z kołkami to ostrożnie, ciężko je wykonać. Zdecydowanie wygodniej wyfrezować rowek i wstawić oring np. teflonowy.
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Awatar użytkownika
indian
Posty: 336
Rejestracja: 04 lis 2006, 20:31
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: indian »

Dokładnie przemyślałem temat i pierścień nie zabardzo zda egzamin,tłok w całośći howa się w cylinder a po naciągnięcu sprężyny i zamknieciu systemu sporo wystaje więc nijak nie bedzie prowadził tłoka a przy strzale poprostu bedzie chaczył o cylinder.
przemkneło mi też aby wytoczyć rowek wenątrz cylindra na krawędzi ale miałbym problem aby wepchnac puzniej uszczelkę. Cały czas chodzi o tylną część cylindra.
Taki pierścien jak np w Slavii lub PS poprostu wymaga innej konstrukcjii tłoka wydaje mi się,chyba że ktos ma na to jakiś pomysł bo narazie nic oprucz kołków do łepetyny mie nie prychosi :hm:
Kólki miały by być umieszczone w otworach na koncu cylindra(z tyłu) tak aby w trzech punktach symetrycznie podpierały tłok a z zewnątrz opierały się o korpus co będzie je trzymało na miejscu.Takie rozwiązanie pozwoliło by równo prowadzić tłok przez całą jego długosć od poczatku do konca a opur takich slizgów byłby minimalny,mniejszu niz przy pełnym pierścieniu co zdecydowanie by podniosło szubkość tłoka a co za tym idzie skruciło cykl strzału.
Kołki były by zrobione z ertalitu,tak się składa że niedaleko mam sklep w którym ten materiał wystepuje w karzdej postaci od rurki 50mm po pręcik gr 2mm więć plan wydaje się dobry i prosty,a może nie :hm:

Rysunek jest paskudny ale tak by to miało mw. wyglądać.

Tak przy okazjii to wie ktoś jak dostać sie do tłumika w hw.Prubuje wykręcic ten korek na koncu srubokrętem przez szmatkę ale ani drgnie,czy on wogule się wykręca :?:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ