P17 czy HW40
-
- -#nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 sie 2020, 21:54
P17 czy HW40
Cześć wszystkim!
Żeby nie wzbudzać kontrowersji postanowiłem napisać w tym dziale. Nie ma też takiego wątku w internecie.
Otóź mam zagwozdkę. Chciałbym kupić Beemana P17, lecz z przeglądem zerowym i przeróbkami kosztuje on na znanej stronie serwisowej wiatrówek aż 600 złotych. Nie widzi mi się szczerze, delikatnie pisząć, płacić za modernizacje w tym przypadku więcej niż za sam pistolet, gdy jakby na to nie patrzyć jest to podróbka, a oryginał HW 40 kosztuje 600 złotych. Czy HW 40 wymaga też tuningu, poza ewentualnym przeglądem zerowym? Jeśli tak to jak kosztownego? Skoro HW 40 jest kultowym oryginałem produkowanym w Niemczech a nie Chinach, to może materiał z którego jest zrobiony jest bardziej wytrzymały i odporny na użytkowanie? Bardzo proszę o pomoc w wyborze i porade.
Żeby nie wzbudzać kontrowersji postanowiłem napisać w tym dziale. Nie ma też takiego wątku w internecie.
Otóź mam zagwozdkę. Chciałbym kupić Beemana P17, lecz z przeglądem zerowym i przeróbkami kosztuje on na znanej stronie serwisowej wiatrówek aż 600 złotych. Nie widzi mi się szczerze, delikatnie pisząć, płacić za modernizacje w tym przypadku więcej niż za sam pistolet, gdy jakby na to nie patrzyć jest to podróbka, a oryginał HW 40 kosztuje 600 złotych. Czy HW 40 wymaga też tuningu, poza ewentualnym przeglądem zerowym? Jeśli tak to jak kosztownego? Skoro HW 40 jest kultowym oryginałem produkowanym w Niemczech a nie Chinach, to może materiał z którego jest zrobiony jest bardziej wytrzymały i odporny na użytkowanie? Bardzo proszę o pomoc w wyborze i porade.
- kamazek
- szpecjalista od GPK Zasłużony 2021
- Posty: 3167
- Rejestracja: 10 sie 2016, 7:28
- Lokalizacja: Wrocław
Re: P17 czy HW40
skenieinioly pisze: ↑04 sie 2020, 22:15
Żeby nie wzbudzać kontrowersji postanowiłem napisać w tym dziale. Nie ma też takiego wątku w internecie.
To żłobek, więc będę miły
https://www.youtube.com/watch?v=4MRYoKiuSUo
https://www.google.com/search?q=hw40+vs ... e&ie=UTF-8
-
- -#nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 sie 2020, 21:54
Re: P17 czy HW40
ja ten rzeczy oczywiście widziałem, tyle że nie ma w tych linkach odpowiedzi na moje pytania
Re: P17 czy HW40
wg. mnie:
- nie warto HW40, P17 jest praktycznie dokładnie to samo
- przegląd zerowy powinien być zrobiony w każdej wiatrówce
- w P17 zrobisz go bez problemu samodzielnie, jest dużo opisów, szkoda za to płacić, nie jest to znów takie trudne, i
- nie warto HW40, P17 jest praktycznie dokładnie to samo
- przegląd zerowy powinien być zrobiony w każdej wiatrówce
- w P17 zrobisz go bez problemu samodzielnie, jest dużo opisów, szkoda za to płacić, nie jest to znów takie trudne, i
- Mamutowicz
- -#mamutowicz
- Posty: 4621
- Rejestracja: 02 paź 2011, 14:07
- Lokalizacja: Rajcza / Thurcroft
Re: P17 czy HW40
Ja mam lidera s9 ( chińska podróbka hw40.. Pewnie ta sama fabryka co ten beeman tylko inna zmiana.. ) i nie mam z nim żadnych problemów.
Kup sobie tego beemana albo lidera, zrób zerówkę a potem strzelaj radośnie. Jak dojdziesz do wniosku że potrzeba to wtedy pomyślisz nad tuningiem..
Kup sobie tego beemana albo lidera, zrób zerówkę a potem strzelaj radośnie. Jak dojdziesz do wniosku że potrzeba to wtedy pomyślisz nad tuningiem..
TX200 by Tony Leach + SS 10x42 - do lufy exact i heja na tor..
Ps.
Zacząłem znowu szczelać..
Dam znać jak zacznę ftrafiać.
Ps.
Zacząłem znowu szczelać..
Dam znać jak zacznę ftrafiać.
Re: P17 czy HW40
Zgadza się...poza tym sporo kaski zaoszczędzisz na śrut Jakiekolwiek poprawki w Beemanie są dziecinnie prosta (no może poza koroną lufki) ale i to ogarniesz.Spust,czyszczenie ,mycie-smarowanie,śrubka od szczebinki,ostre krawedzie itp moża samemu
Ja mam już drugą sztukę (dla żonki kupiłem) i jestem (jesteśmy) happy.
Ja mam już drugą sztukę (dla żonki kupiłem) i jestem (jesteśmy) happy.
Kilka sztuk długich i dwie krótkie.
Re: P17 czy HW40
koronę lufy czyli jej zakończenie wystarczy przeszlifowac drobnym ( >=1000 ) papierkiem ściernym założonym na cokolwiek półokrągłego przypominającego kulkę ok 6 mm, np końcówkę długopisu. Pamiętaj port ładowania, czyli lufę tam gdzie wkłada się śrut szlifujemy TYLKO płaszczyznę czołowo na płasko też takim drobnym papierkiem. Po tych szlifowaniach wnętrze lufy czyścimy przepuszczając przez nią kilka razy coś miękkiego, nie używamy NIGDY żadnych metalowych wyciorow,
Re: P17 czy HW40
No własnie ale jeśli jest gładka i nie ma ostrych krawędzi (lufa od strony ładowania) , to nie trzeba.Ten zabieg wykonuje się aby nie charatać uszczelki bo przecież przy całkowitym złożeniu -stykaja się lufa-uszczelka.
U mnie w drugim egzemplarzu wnętrze cylindra strasznie rysowało tłoczek.Musiałem przeszlifowac i wypolerować cylinder.Przed złożeniem dwie krople oleju silikonowego rozsmarowałem po tłoczku i jest wszystko super
U mnie w drugim egzemplarzu wnętrze cylindra strasznie rysowało tłoczek.Musiałem przeszlifowac i wypolerować cylinder.Przed złożeniem dwie krople oleju silikonowego rozsmarowałem po tłoczku i jest wszystko super
Kilka sztuk długich i dwie krótkie.
Re: P17 czy HW40
we wnętrzu cylindra zdarza się zadziorek ( on właśnie może niszczyć oring tłoka ) przy tym wlotowym małym otworku który jest na dole końca cylindra - trzeba go delikatnie papierkiem przeszlifować. Samo wnętrze na ogół jest wystarczająco gładkie.